+38(067)613-55-66 Київ, проспект Степана Бандери, 30, офіс 450

Зима вже близько. Рейтинг зимових шин на 2022 рік.

Ситуація, що склалася з COVID-19 і адаптивним карантином в осінньо-зимовий період, який накладає свій відбиток на повсякденне життя жителів міста Київ у вигляді локдауна, змушує використовувати індивідуальні транспортні засоби, навіть в моторошну негоду, а тому, поки магазини відкриті і на вулиці відносно тепло, варто завчасно підготувати ваш автомобіль до зими.
Ми вже розповідали вам, на який зимовий омивач для скла варто звернути увагу щоб завжди чітко оцінювати дорожню обстановку через лобове скло, і який стартерний акумулятор краще підійде вашому автомобілю і не сильно вдарить по бюджету, щоб бути впевненим у запуску вашого двигуна в саму потрібну хвилину . Але залишився ще один чимало важливий елемент підготовки автомобіля до зимового сезону, який впливає не тільки на зручність і комфорт пересування, але і на його безпеку, це зимова гума.
Пропонуємо вам ознайомитися з рейтингом зимових нешипованних (фрикційних) покришок на зимовий сезон 2021-2022 року, в бюджетному, середньому, і преміальному ціновому сегментах.

БЮДЖЕТНИЙ ЦІНОВИЙ СЕГМЕНТ

У бюджетному ціновому діапазоні існують виробники покришок, які є дочірніми компаніями іменитих брендів, але в той же час не відстають за характеристиками від моделей своїх материнських компаній і позиціонуються як їх замінники які коштують недорого і серед яких варто відзначити:

1. Strial Winter
2. Premiorri ViaMaggiore Z Plus
3. Triangle PL01
4. Kapsen RW501
Strial Winter
Сербська компанія Strial, є дочірньою компанією Michelin. Їх бюджетна зимова покришка для легкових автомобілів і легких позашляховиків коштує недорого і забезпечує належний рівень контролю автомобіля по мокрому асфальту. За рахунок розвиненої системи ламелей і спрямованого протектора вона впевнено протидіє аквапланування, а також непогано тримає траєкторію на мокрому асфальті, але в той же час відзначається гул при 80 км / ч. На снігу гальмування і керованість – передбачувані, але лід явно не для неї, гальмівний шлях в даних умови досить довгий, та й при рушанні з місця гума норовить провернутися, тому для не досвідчених мандрівників дана, гума в умовах м’якої зими, з температурними лімітом до 20С, буде відмінним придбанням.

Premiorri ViaMaggiore Z Plus

Модель розроблена спеціально для поганого асфальтового покриття яке часто зустрічається в Україні. У складі гумової суміші є безліч присадок, завдяки чому бічній каркас і боковина мають високу міцність що сприяє пересуванню по поганому дорожньому покриттю. З недоліків варто відзначити жорсткість подолання нерівностей, плавкість на швидкості 90-100 км / год, що вимагає контролю (підрулення) з боку водія і не комфортний рівень шуму на швидкостях, понад 110 км / ч. На льоду проявляє слабкі показники зчеплення, зважаючи на свою жорсткості. Надлишки води покришка прекрасно відводить за рахунок малюнка протектора, тому на мокрому асфальті, аквапланування їй не страшно. Зиґзаґоподібні ламелі і ребристий дизайн протектора, дозволяють шинам добре відчувати себе на снігу. З балансуванням у покришки є невеликі проблеми, для нівелювання дисбалансу і вібрації в залежності від класу автомобіля і радіусу його коліс, можуть знадобитися важки від від 15 до 90 грам.

Triangle PL01

Зимова покришка радіального типу, із застосуванням гумової суміші преміум-якості, за демократичною ціною, надасть вам задовільну прохідність, передбачувану керованість і чітка курсової стійкості на снігу. Широкі водовідводи допомагають запобігти аквапланування, а особливості профілю протектора у вигляді “лез” підвищують зчіпні властивості при рушанні на сніговому заметі. Форма протектора дозволяє автомобілю стійко триматися на дорозі, а також ефективно гальмувати. Експерти також відзначили, що покришка досить жорстка в ходу і проявляє слабкі ходові якості на слизькому покритті, але при цьому її структура не “пливе” при температурі понад + 7С .. У сильні морози, нижче 20С не втрачає свої початкові властивості.

Kapsen RW501
Бюджетна покришка, для легкових автомобілів і кросоверів. Дуже схожа на Bridgestone Blizzak DM-V1, але важить значно менше і з поведінки нагадують зимові моделі Michelin. На льоду покришок нема за що зачепитися тому на даному покритті варто бути акуратним, але як тільки під колесами з’являється сніг або асфальт, все відбувається так як і повинно бути. До аквапланування не схильна, але при відносно теплій температурі повітря (+ 8С) гума починає плисти. Балансування реалізована досить добре, дисбаланс нівелюється установкою важків в діапазоні 10-20 грам. Також варто відзначити, що в залежності від стилю водіння, а також налаштувань розвалу-сходження підвіски, можна розраховувати на 40-50 тис. Км пробігу, що досить довгостроково.

СЕРЕДНІЙ ЦІНОВИЙ СЕГМЕНТ

В середньому ціновому сегменті представлені як самостійні так і дочірні компанії виробники, які використовують власні напрацювання і тіхнологіі при виробництві моделей зимових шин. В даному ціновому діапазоні ми виділили такі:

1. Debica Frigo HP2
2. Nexen Winguard Ice Plus
3. Kumho KW31 I Zen
4. Gislaved Euro Frost 6

Debica Frigo HP2

Доступні зимові шини, з оптимальним співвідношенням ціна – характеристики. На сухому асфальті показують відмінні показники гальмування з 80 км / год – 45 м, керованість – середня, в той же час на мокрому асфальті гальмування і керованість сильно погіршується, гальмівний шлях з 60 км / год складає – 37 м, а середня швидкість проходження спецділянки – 70 км / год. Аквапланування може статися на швидкості понад 77 км / год. На снігу довжина гальмівного шляху і керованість автомобіля можна порівняти з показниками на мокрому асфальті. На льоду у даних шин, гальмівний шлях з 40 км / ч склав 12 м, що досить непогано в даному ціновому сегменті, керованість на льоду досить стабільна, але ставити рекорди вона не здатна. Рівень шуму в салоні при їзді по асфальту на швидкості 80 км / год коливається в районі 65 дБ, що дуже комфортно.

Nexen Winguard Ice Plus
Оптимальний вибір для їзди по засніжених дорогах. Виробник гарантує бездоганне зчеплення з трасою, хороше зчеплення і курсову стійкість в умовах зимового періоду. Завдяки спеціальній добавці у складі гумової суміші, покришка має високу міцність для протистояння можливим ударам і порізів. На думку водіїв, гума досить тиха, навіть на швидкості 110 км / ч. Показує хорошу стійкість на засніженій, битій і по нечищеній дорозі. Гальмівний шлях теж прийнятний (51м). З мінусів, аквапланування настає при 70км / год, одночасно з цим на стиках, купинах і гребінці машину трусить в зв’язку з жорсткістю. Як вихід із ситуації тиск в шинах можна знизити до 2,3 Атм, але знижувати нижче 2,0 Атм ми не рекомендуємо. В умовах крижаного покриву з яким ми зіткнулися з шляху до Львова на даній гумі, краще не експериментувати, це не її стезя.

Kumho KW31 I Zen

Зимова, легкова покришка, для економічного і комфортного пересування. Показує прийнятні показники гальмівного шляху з 20 до 5 км / год (7 м) і прискорення з 5 до 20 км / год (2,78 с.) На засніженій дорозі. Спрямований малюнок протектора з частих ламелей, дозволяють покришці загальмувати з 20 до 5 км / год на льоду через 16 м., Прискоритися з 5 до 20 км / год за 6,5 с., Що досить примітно. На сухому асфальті, при швидкості від 100 км / год до повної зупинки, шини здатні зупинити автомобіль Е класу, через досить таки невелику відстань – 50 м., Що трохи гірше ніж Bridgestone Blizzak WS80. Що стосується мокрого асфальту, то тут варто бути дуже акуратним. Час проходження спецділянки одне з найгірших в сегменті (46,3 с.) При цьому гальмівний шлях з 100 км / год для даної покришки, склав 67 м., Що незадовільно, тому робити різких прискорень і маневрів в дощову погоду, ми не рекомендуємо. Як підсумок, якщо ваш стиль водіння можна охарактеризувати як плавний і неквапливий, то дані шини ваш вибір.

Gislaved Euro Frost 6
Модель Euro Frost 6 показала найоптимальніші, якості в даному ціновому сегменті. Свій потенціал шина проявила на снігу, де вона показала середню швидкість проходження спецділянки (51,4 с.), А також щодо середній результат гальмівного шляху з 50 км / год (28 м.). На сухому покритті, покришка має сильно виражений дисонанс, з одного боку вона забезпечує відмінну керованість при середній швидкості проходження спецділянки в 106,6 км / год, але при цьому має досить довгий гальмівний шлях з 100 км / год (47,1м). Найгірші результати, були отримані на мокрому спецділянці, де покришка показала посередню керованість і стійкість до аквапланування. Результат гальмівного шляху з 50км / год по мокрому асфальту, теж не найвидатніший – 37 м. Одночасно з цим на льоду, шина показала себе з кращого боку, полій і замерзлий асфальт долаються авто без проблем. Гучність присутній, але не критична, вести бесіди з пасажирами можна. Балансується покришка на відмінно, для усунення дисбалансу і вібрацій, вага важків обмежується в 15 грам.

ПРЕМІАЛЬНИЙ ЦІНОВИЙ СЕГМЕНТ

У преміальному ціновому сегменті, представлені лідери світового ринку в області виробництва автомобільних покришок, які за свою ціну забезпечують високий рівень комфорту і безпеки.В даному сегменті були виділені наступні моделі:

1. Hankook W616 Winter i*cept IZ2
2. Yokohama iG60 iceGuard
3. Pirelli Ice Zero Friction
4. Goodyear Ultra Grip Ice 2
5. Michelin Alpin 6
Hankook W616 Winter i*cept IZ2

Конструктивно модель має безліч переваг, незважаючи на відсутність шипів, по льоду, під час ожеледиці, завдяки зигзагоподібними ламелями покришка не відчуває труднощів, особливої ​​пробуксовки, втрати зчеплення при нульових температурах не спостерігаються. Гальмівний шлях c 80км / ч досить короткий, 32м. В іншому це навіть плюс – по частині комфортності, м’якості руху, дуже навіть непогано. Сподобалося як поводиться шина на калюжах. На поведінці машини позначається клиновидний малюнок, дуже продуктивно відвідний воду. З недоліків, м’які боковини, а тому, ями і бордюри варто уникати. На льоду і на мокрому асфальті при + 5-10С гума при помірній швидкості руху (60 км/ч) держиться і не зривається.

Yokohama iG60 iceGuard
Дуже тиха покришка, в міру м’якості гуми її акустичні показники на висоті. Контроль управління і гальмування по сухому асфальту можна порівняти з літніми шинами. На мокрому асфальті (після снігу, після дощів, на станула реагенте) проблем не виникло, при екстреному гальмуванні машина клює носом але ABS при гальмуванні ні задіяний. Також в плавних поворотах на сухому асфальті при швидкості 90 км / ч.покришкі дотримуються задану траєкторію повороту. Розгін по прікататься, підмоклий снігу передбачуваний, плавний (обороти двигуна не скачуть). Гальмування на снігу з 80 км / год показало результат в 52м. гальмівного шляху, що є середнім показником. Бічна стійкість у покришки теж на належному рівні, при гальмуванні і подальшому вивороті руля, траєкторія майже відразу починала юстіроватся в сторону повороту, що говорить про хорошу керованості на снігу. А ось з акваплануванням або талим снігом після снігопаду варто бути акуратним, при інтенсивному гальмуванні авто може на секунду втратити контакт з покриттям і тут же його відновити, а тому без водія і його навичок в даній ситуації шиа може не впоратися.
Pirelli Ice Zero Friction

Покришки італійського виробництва, які створені для суворої зими. З явних плюсів варто відзначити тишу і комфорт в русі авто по асфальту. По снігу теж все добре, навіть по пухкому снігу глибиною в 15 см можна пересуватися. На ожеледі навряд чи вийде поставити якісь рекорди, але в той же час адекватність управління і гальмування, шини забезпечують навіть на льоду. На мокрому асфальті гума залишає приємні відчуття, відчувається передбачуваність і стабільність автомобіля. Гальмування – цілком адекватне, на мокрому асфальті з 60 до 5 км / год гальмівний шлях склав 20 м., А на снігу і зовсім 15 м. Дана покришка, не страждає акваплануванням, за рахунок окремих водовідвідних блоків які виводять зайву воду і сніг з зовнішньої частини гуми. Помірно агресивний стилю водіння дозволяє досить довгостроково експлуатіровался дану покришку, аж до 4-х зимових сезонів.

Goodyear Ultra Grip Ice 2

Відмінне придбання для легкового автомобіля. Дана гума характеризується м’якістю, впевненим контролем і стабільністю як на сухому так і на мокрому асфальті, але варто відзначити що кращі свої якості, вона проявляє при температурі нижче 5С. Що стосується снігових і крижаних покривів, то тут покришка показує середні показники. На снігу гальмування з 40 до 5 км / год відбувається через 16 м, а на льоду для оттормажіваніі з 30 до 5 км / год знадобиться 16,5 м, що в загальному не погано. Також дана модель показує хороші показники аквапланування, за рахунок розвиненої структури ламелей і спрямованого малюнка протектора. В цілому маємо досить збалансоване рішення для європейської зими, яку часто можна спостерігати у нас в Україні.

Michelin Alpin 6

Ще одна збалансована покришка для всіх типів дорожніх покриттів, на яких вона може проявити свою завзятість долати труднощі і перешкоди. На сухому асфальті, модель показує хорошу керованість і одночасно з цим відносно низьку бічну стійкість. Малюнок протектора, а також склад гумової суміші покришок дозволяють досягти високої бічної стійкості і гальмівних якостей на мокрому асфальті. Експерти також відзначають збалансовану і хорошу керованість на снігу, але відносно довгий гальмівний шлях, який при швидкості з 50 км / год і до повної зупинки становить 27 м. Також автолюбителі відзначають тишу даної моделі покришок при значних швидкостях і відмінну балансування, що нівелює вібрації. Варто відзначити важливу особливість моделі, таку як зміну малюнка протектора у міру зносу покришки, яка покликана продовжити ефективність покришки, а відповідно і стійкість автомобіля на дорозі.

На цьому, наш рейтинг підходить до завершення, власне яку з моделей, і в якому ціновому сегменті купувати на свій автомобіль, вирішувати тільки вам. Ну а ми постаралися якомога докладніше описати характер і стезю кожної з відібраних моделей, щоб допомогти вам підготувати ваш машину до зимового сезону.

Якщо у Вас виникає потреба в запозиченому автомобілі, пропонуємо ознайомитися з доступним автопарком для оренди в Києві.

Коментарі (Коментарів немає)